Zarządzanie katalogami

Zanim prześlesz do nas zapytanie korzystając z formularza kontaktowego sprawdź czy nie masz odpowiedzi na interesujące Ciebie pytania w treści poniżej:

Najczęściej zadawane pytania:
Certyfikat SSLOferta certyfikatówTerminy płatnościRealizacja płatnościRezygnacjaPrzejście na inny pakiet
Konfiguracja klienta FTPLogowanie do FTP’aPrawa do folderu FTPPoczta przez wwwAplikacja do obsługi poczty
Książka adresowaDane serwera pocztowegoKonfiguracja skrzynki w Outlook’uKonfiguracja skrzynki w Thunderbird’ie

ZARZĄDZANIE KATALOGAMI ROUNDCUBE
Jeśli potrzebujesz folderów by usystematyzować swoją pocztę należy po zalogowaniu się do poczty przejść do ustawień poczty:



Następnie wybieramy kolejno: zakładka Ustawienia -> Foldery -> Ikonka „+” Po otwarciu okna właściwości folderu wpisujemy nazwę folderu i wybieramy ewentualnie folder nadrzędny, a następnie klikamy w przycisk „Zapisz”